1.      چگونه در سایت مارکستان عضو شوم؟

برای عضویت در سایت مارکستان می توانید از راهنمایی های تصویری موجود در لینک زیر کمک بگیرید :

                راهنمای ثبت نام در مارکستان


2.      آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سپس در منوهای سمت راست با کلیک گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری" اصلاحات مد نظرتان را اعمال نمایید و از سایر گزینه ها می توانید برای تغییر رمز، تغییر آدرس و ... استفاده نمایید.


3.      چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

  لطفا ایمیل‌های بخش اسپم(spam)  خود را چک کنید. در صورتی که باز هم موفق به دریافت رمز خود نشدید با همکاران ما تماس بگیرید تا رمزتان ریست شود.


4.     چرا کد کوپن من اعمال نمی شود؟

در زمان وارد کردن کد کوپن، اطمینان حاصل نمایید که صفحه کلید شما در حالت زبان انگلیسی باشد و حتما هم اعداد کوپن و هم حروف کوپن به انگلیسی درج شوند. ضمنا بین حروف و اعداد فاصله ندهید و آن ها را پشت سر هم تایپ نمایید. در غیر این صورت کوپن شما منقضی شده است.

               راهنمای فعالسازی کوپن تخفیف


5.     آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله، برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، در منوهای سمت راست روی گزینه " مشاهده تاریخچه سفارش ها " کلیک نمایید تا سوابق خرید شما نمایش داده ‏شود.


6.     چگونه در سایت مارکستان ثبت سفارش کنم؟

برای پاسخ این سوال، به بخش زیرمراجعه نمایید :

                راهنمای خرید از مارکستان


7.     چگونه می‌‏توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام مطلع شوم؟

مارکستان با ارسال ایمیل، وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.  علاوه بر آن، می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید.


8.      بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مارکستان تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی می شود و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت.

 

9.     می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله شما می توانید به صورت تلفنی نیز ثبت سفارش خود را انجام دهید اما به منظور تسریع فرآیند پردازش سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، بهتر است سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.


10.     هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال، بسته به نوع سفارش در فرم سبد خرید به اطلاع مشتریان می‏‌رسد.


11.      اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

تمامی کالاها پس از بازبینی کامل و اطمینان از سلامت فیزیکی و عملکردی، ارسال می شوند اما در صورت بروز این اتفاق شما می توانید با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.


12.   چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده، کالای اصلی است؟

مارکستان صرفا کالاهای اصل و دارای گارانتی اصلی را در سایت به فروش می رساند. علاوه بر این، کالاهای خریداری شده از مارکستان دارای کارت و برچسب گارانتی هستند.